مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه، اعلام کرد:850 دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل و نقل خارج شد و تاکسی های نو جایگزین آنها شدند.
کد خبر: ۴۰۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 18 April 2017
به گزارشا خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه، سجاد سلیمانی نوسازي ناوگان تاکسيراني کرمانشاه  را از مهمترين برنامه هاي اين سازمان در سال جاری عنوان کرد  و افزود: طرح نوسازي ناوگان تاکسيراني کرمانشاه از سال گذشته آغاز شد و در این مدت عمرناوگان تاكسيراني کرمانشاه  از 9 سال  به 7  سال كاهش يافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه در ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه یک  هزارو 500 دستگاه تاکسی فرسوده با عمر بیش از 10 سال  وجود دارد 

خاطرنشان  کرد: از این تعداد 850 نفر موفق به تبدیل به احسن تاکسی خود شده، و 650 نفر  نیز به بانکهای عامل جهت طی فرآیند تعویض معرفی شده اند.

وی درباره وضعيت نوسازی تاکسي‌هاي فرسوده شهر کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته حدود 850 دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه نوسازی شده است، که از این تعداد 800 دستگاه را پیکان های فرسوده ناوگان تاکسیرانی تشکیل می دادند.

سلیمانی با اشاره به اجرای طرح اعطای 20 میليون تومان وام براي هر دستگاه تاکسي فرسوده توسط دولت، گفت: در این طرح 20 ميلیون تومان وام با سود 16 درصد و با آورده 5 ميليون تومان به مالکان تاکسي هاي فرسوده تعلق مي‌گيرد،همچنين خودروي اسقاطي اين افراد به مبلغ 5 ميليون تومان خريداري مي‌شود که این فرصت خوبی برای تاکسیداران است تا تاکسی های فرسوده خود را نوسازی نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر عزم جدی این سازمان برای نوسازی ناوگان فرسوده شهر کرمانشاه  در سال جاری افزود: امیدواریم با توجه به دستورالعمل وزرات 
کشور و ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور در خصوص محدویت تردد برای خودروهای  فرسوده با عمر بیش از 10 سال، طی فرصت باقیمانده بتوانیم به اهداف موردنظر سازمان 
برسیم و موفق به نوسازی تمامی تاکسی های ناوگان تاکسیرانی کرمانش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار